یادداشت/بهشت زیر پای مادر است… - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ شبی ورای یک روز پرخاطره و خبر، و سرشار از حضور مسئولین و مدعوین برای یک تودیع و معارفه باشکوه،که غالبا برای همراهی و استقبال یک جوان مومن و انقلابی آمده بودند، مدام صفحات کتاب ابراهیم هادی از ذهنم عبور میکردند؛ انگار که این قلم دنبال بهانه ای می گشت برای نوشتن؛ نوشتن برای رقم زدن اتفاقات ثبت شده ی امروز و صد البته دادن امیدی به مراتب پروضوح و از روز روشن تر برای مردم این دیار.

روزی که همه دیدند بوسه فرزند این خاک بر پای مادر را، و دیدند آن همه عزت را، و دیدند نجابت و صلابت را، و دیدند چشمان گریان از عطوفت را، و دیدند اذا اراد شیئا خداوند را که اگر دل در گرو ایمان او دادی ،این خداست که دلت را میخرد و با خودش به میان مردم می برد.
قرار نیست زمین و زمان را به هم بدوزی و منابع ثروت و قدرت را پشت سرت قطار کنی تا برای خودت محبوبیت درست کنی. باید ایمان داشته باشی که یک طرف این معامله خداست و واسطه ی آن حسین (ع).

اگر تا امروز یک مادر برای فرزندش دعا میکرد، از این به بعد همه ی مادران این دیار برای ابراهیم های این انقلاب دعا می کنند.
از کمیل هایت خاطره های خوبی داریم. و امروز “کانال کمیل” با آن همه مظلومیت، برای باز شدن نیاز به یک “ابراهیم هادی” دارد که دعاگوی او مادر سادات حضرت زهرا (س) باشد.
فاطمیه نزدیک است، ما را به روضه ای برای مادر مهمان کن…

به قلم/جواد رستمی راوری

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false