نشست مشترک با وزرای صنعت و تعاون به منظور فعال‌سازی معادن منطقه کوهساران راور/اشتغالزایی کامل جوانان بخش کوهساران با راه اندازی معادن - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ امروز صبح در حاشیه دیدار رییس جمهور از منطقه زلزله زده کوهساران راور، اهالی این منطقه از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور درخواست راه اندازی معادن بخش کوهساران را مطرح نمودند.

در ادامه با پیگیری های انجام شده توسط زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و طی مذاکره با دکترواعظی رییس دفتر ریاست جمهوری مقرر گردید جهت فعال سازی و راه اندازی معادن این بخش و اشتغال زایی جوانان، نشست مشترکی با حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد:هدف از برگزاری این جلسه، سرمایه گذاری کلان و بهره گیری از فناوری های پیشرفته در معادن بخش کوهساران می باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اشتغال زایی جوانان بخش کوهساران افزود: با راه اندازی معادن بخش کوهساران، اشتغال زایی وسیعی در این بخش انجام خواهد شد.

زاهدی عنوان کرد: کار در معادن در صدر سخت ترین و زیان آورترین شغل های دنیا است و پایین ترین و کمترین حقوق و دستمزد به کارگران معادن پرداخت می شود در حالیکه در زمان کار در معدن احتمال بروز خطراتی چون انفجار، مسمومیت گازی، تخریب و ریزش سقف تونل های معدن و … می رود.

نماینده مردم کرمان و راور خاطرنشان کرد: در دوران بازنشستگی نیز کارگران معادن از بیماری های صعب العلاج قلبی، ریوی، جسمی و … ناشی از آثار زیان بار کار در معادن رنج می برند و هزینه های درمانی سنگین و گزاف و تامین دارو با توجه به عدم حمایت مناسب بیمه های درمانی و پرداخت با تعویق حقوق بازنشستگان این قشر را در تنگنا و سختی قرار داده است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false