گروه جهادی وعاظ انقلابی با اهدای ٣۰ کانکس به یاری زلزله زدگان کوهبنان شتافتند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام ذکریا نیکویی در رابطه با اقدامات گروه جهادی وعاظ انقلابی در شهرستان کوهبنان به خبرنگار کاروانسرا گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به مردم محروم منطقه زلزله زده کوهبنان و گور، با یاری خیرین تهرانی و ۳ خیر که در کشورهای حوزه خلیج فارس ساکن هستند تعداد ۳۰ کانکس آماده و در پایان این هفته در کوهبنان و گور توزیع می کنیم.

دبیر رسانه ای جامعه وعاظ انقلابی بیان کرد: این کانکس ها بر اساس حضور تیم ما در منطقه و رصد و پایش های انجام شده آنها،  بین زنان بی سرپرست در این منطقه توزیع می شود و به همراه این کانکس ها وسایل گرمایشی (هیتر برقی)، قالی، پتو، پوشاک، مواد بهداشتی و دارویی، مواد غذایی نیز در اختیار آنها قرا می گیرد.
وی تصریح کرد: گروه جهادی وعاظ انقلابی بنا دارد هیچ کس در کوهبنان و گور در چادر زندگی نکند و پس از این ۳۰ کانکس، جمع آوری کمک ها و ساخت و ارسال کانکس ها مجدد ادامه دارد تا این مردم زلزله زده از سرمای منطقه کوهستانی که تبعات منفی نیز به دنبال دارد نجات پیدا کنند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه تاکنون در منطقه کوهبنان بیشتر گروه های مردمی و خیرین پیشگام بوده اند، عنوان کرد: همچنان نیاز واقعی مردم کانکس است تا در محیطی گرم  و در آسایش نسبی به دنبال ساخت خانه های خود باشند.

نیکویی عنوان کرد: همزمان با ارسال کانکس هایی که پنجشنبه و جمعه این هفته به منطقه می رسند،  طبق برنامه هایی که در منطقه زلزله زده هجدک شهرستان راور نیز داشتیم، تیم پزشکی جهت ویزیت رایگان بیماران در منطقه کوهبنان، متشکل از متخصص مغز و اعصاب، فوق تخصص کلیه و مجاری ادرای، متخصص قلب، متخصص کودکان و اطفال، فوق تخصص زنان و زایمان و … به همراه اقلام دارویی و بهداشتی حضور خواهند یافت تا مشکلات بیماران را نیز به حداقل برسانیم.

دبیر رسانه ای جامعه وعاظ انقلابی بیان اینکه جامعه وعاظ انقلابی نگاه خود را معطوف به این کرده است که ان شاالله بتواند در جریان زلزله کوهبنان و گور نیز در کنار مردم باشد، تصریح کرد: با توزیع این ۳۰ کانکس، تقریبا ۸۰ درصد زنان بی سرپرست زلزله زده کوهبنان و گور دغدغه کانکس، مواد غذایی، پوشاک و وسایل گرمایشی ندارند و ۲۰ درصد باقی مانده هم طی هفته های آتی به کمک خیرین کانکس های جدید را ساخته و تحویل آنها می دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از استانداری و سپاه ثارالله استان کرمان به جهت حمل و نقل این کانکس ها از تهران به کرمان و سپس ارسال به کوهبنان را برعهده گرفتند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false