یادواره ی شهدای کارگری باید توسط خود کارگران برگزار شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ روز گذشته در دیدار رئیس خانه کارگر شهرستان با مسئول بسیج کارگری استان که در حوزه بسیج کارگری شهرستان صورت پذیرفت در ابتدای جلسه مسئول خانه کارگر شهرستان ضمن خیر مقدم به سرهنگ باقری و هیئت همراه افزود: خدمت به قشر کارگری در هر زمینه ای را وظیفه خود می دانیم و نوعی عبادت می شماریم.
وی بیان کرد: خانه کارگر شهرستان راور جهت رفاه و خدمات بیشتر برای کارگران بی شک از پتاسیل و ظرفیت بسیج کارگری استفاده خواهد کرد.
ستار طحانزاده در ادامه به ارائه گزارش عملکرده یکساله پایگاه بسیج کارگری معدن همکار پرداخت و یکی از عوامل موفقیت این پایگاه را فعال بودن حوزه بسیج کارگری شهرستان راور و همچنین همکاری مسئولین معدن دانست.


طحانزاده برگزاری اولین گردش علمی فرزندان کارگران از معدن همکار نمونه بارزی از همکاری مدیران معدن با بسیج برشمرد.
در ادامه مسئول خانه کارگر راور ضمن تقدیر وتشکر از سرهنگ باقری جهت برگزاری اولین یادواره شهدای کارگری استان کرمان نکته بارز این یادواره را حضور خانواده های شهدا در چنین مراسمی با فضای کارگری دانست و اشاره کرد: یادواره های شهدای کارگری باید مثل زندگی خود کارگران کم هزینه باشد و در اجرای مراسم یادواره ها باید از ظرفیت قشر کارگری استفاده کرد که در واقع اینها جهادگران اقتصاد و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
در ادامه سرهنگ باقری ضمن تقدیر وتشکر از مسئول حوزه بسیج کارگری شهرستان آقای تویسرکانی و همچنین مسئول خانه کارگر راور بیان کرد: بسیج کارگری مانند همیشه در خدمت کارگران می باشد و افتخار می کند که خدمتگزار این قشر است.
فرمانده حوزه بسیج کارگری استان کرمان درباره برگزاری یادواره شهدای کارگری تصریح کرد: وظیفه خود می دانم که از خانواده شهداء جهت شرکت در مراسم یادواره حضوری دعوت کنم.
سرهنگ باقری در ادامه خواستار فعال کردن حلقه های صالحین در قسمت های کارگری به خصوص معادن شهرستان شد و هدف این جلسات را رسیدن به جامعه اسلامی دانست .

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false