پشت پرده پرچمداران بی عفتی - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور به نقل از فارس؛ در آستانه سی و نهمین سالگرد انقلاب و ایام شهادت حضرت زهرا شاهد بودیم که تعدادی بسیار کم که به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسیدند و حتی از عروسک های مانکن استفاده کردند تا تعدادشان بالا برود در صدد پرده دری بی عفتی به روی سکو ها آمدند و در فضای مجازی منتشر شدند. و اما طراح این نمایش بی عفتی جاسوسی بود که به علت تخلف از کشور فرار کرده و نوکر نظام سلطه شده و ۲۳۰۰۰۰دلار برای اینکار گرفته، وی که به تعبیر خودش که جوجه اردک زشت و به تعبیر ما جرثومه فساد است، هر چند وقت یک بار تحت عناوین آزادی های یواشکی و چهارشنبه های سفید و دختران انقلاب، بدنبال تبلیغ بی عفتی و بی حیایی است و از طرفی محکومان فتنه که زندان رفته اند در داخل در شبکه های مجازی به کمک وی آمدند. مردان و زنانی که در فتنه ۸۸ پرچم امام حسین را در روز عاشورا به آتش کشیده اند این بار برای به آتش کشیدن پرچم حجاب فاطمی وارد عمل شده اند ، حال آمده اند تا دوباره عنادشان را با دین و دینمداری اظهار کنند و در کانالهای شخصیشان با کمال وقاحت حرف از بی عفتی و بی حیایی و برهنگی بنام آزادی می زنند. نوکران شیطان بزرگ از نهم دی هم نتوانستند درس عبرتی بگیرند. اینها هنوز نفهمیده اند که دختران و زنان به حقیقت انقلابی ما در تمامی سنگر های انقلاب با تمام توان و در کمال حجاب و عفاف با پرورش شهدا و دانشمندان و علما و …تا پای جان خود و فرزندانشان و همسرانشان در خدمت انقلابند. این اسم دختران انقلاب دروغ بزرگی است برای خراب کردن نام انقلاب. اینها دختران انقلاب نیستند،اینان پرچمداران بی عفتی بر سکو ی بی حیایی هستند. شاید ندانند که چه می‌کنند. اما باید سوالی از مسئولان فرهنگی کرد که چرا به حامیان فتنه این مجال را می‌دهند. چه کسی گفته که فتنه گران می توانند در مباحث فرهنگی کشور اسلامی دخالت کنند. مگر شما یک نفر مجرم مثل دزد را در بانک مرکزی بکار می‌گیرید ،عامل فتنه را چه به دخالت در فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق اقشار جامعه؟
مسئله بعدی سکوت علما و مذهبیون است، چرا سکوت؟ ما برای پیاده کردن فرهنگ فاطمی از روی جنازه رضا خان‌ها رد شده ایم، ما برای این فرهنگ ،خون دلها خورده ایم ،حالا یک عده در داخل و خارج با همکاری سازمانهای جاسوسی آمریکا و موساد و انگلیس، بیایند و از فضای آزاد این جامعه سوء استفاده کنند!
انتظار داریم از معاونت امور زنان و خانواده و… که در مسند های دولتی هستند و خودشان با حجاب کامل فاطمی همه جا حضور پیدا می کنند ، در این امور از حقوق شهروندی زنان با عفت و نجیب و پاک این سرزمین دفاع کنند.
فراموش نکنیم که در جریان جنگ نرم و نفوذ اگر زن دستخوش افکار بی محتوای بظاهر فمنیستها بشود ،نهایتش جنس دست دومی خواهد بود که در حال حاضر در اروپا و امریکا می بینیم،زنانی که شخصیتشان را با جسم عریانشان به جامعه می شناسانند ،نه اندیشه و نه فکر و نه هنر و نه مقام والای مادری.
در نگاه امام خمینی زن انسان ساز است ،قرآن انسان ساز است، نه زنی که محتاج نگاه چشمهای ناپاک است،خانمی که در پرده های حیا و عفت است و با حجاب در تمام مقدرات کشورش دخالت می‌کند.الگوی زنان مومن و پاک ما کوثر پیامبر است و مفتخریم به این پیروی. الگوی زنان جامعه ما حامی حسین در عاشوراست و بندگی خداوند را کمال زیبایی می‌بیند. سلام بر مادر سالار شهیدان ،سلام بر زنان مومنه و مجاهد.

دکتر فرشته روح‌افزا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false