با بازسازی ۴۵۰۰ واحد مسکونی در راور، اشتغال شهرستان نیز متحول می شود/در ادارات شهرستان باید تکریم ارباب رجوع رعایت شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ مالک اژدری در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر، ابتدا خطاب به مسئولین به دو موضوع برنامه ریزی و پیگیری داشتن مسئولین اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولین، نوکر مردم هستیم و وظیفه ما پذیرش ارباب رجوع است و لازم است اگر در مراجعه مردم به ما رفع مشکل در حیطه کاری ماست، مردم را امروز و فردا نکنیم و باید تکریم ارباب رجوع رعایت شود.
وی در ادامه تاکید کرد: مسئولین ادارات شهرستان برای خروج از شهرستان به فرمانداری اطلاع دهند و همچنین همه ادارات با بنیاد برکت همکاری داشته باشند.

فرماندار راور در ادامه در بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در شهرستان راور از کمیته امداد، سپاه و بسیج، امور روستایی، جهاد کشاورزی، بهزیستی که با هماهنگی بانک ها به مردم تسهیلات می دهند تشکر کرد.

وی با بیان اینکه با طرح کارورزی و آموزش به فارغ التحصیلان در فنی و حرفه ای می توان ضمینه اشتغال جوانان راوری فراهم شود. تصریح کرد: مسئولین مربوطه حتما در رابطه با این موضوع اطلاع رسانی کنند تا بعدا کسی نگوید ما از اینچنین طرح هایی اطلاع نداشتیم.

اژدری با اشاره به اینکه بر اثر زلزله های اخیر اعتبارات بازسازی جهت ۴۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان راور تخصیص داده شده است، بیان کرد: لازم است شهرداری، بنیاد مسکن و دیگر ارگان های مرتبط با مردم همکاری داشته باشند  تا بازسازی ها شروع شود.

وی افزود: در کنار این بازسازی ها، اشتغال شهرستان نیز متحول می شود و حدود ۳۰ شغل مرتبط با ساخت و ساز این واحد های مسکونی بازار کارشان رونق می گیرد و حداقل ۲ یا ۳ سال وضعیت اشتغال سر و سامان می گیرد.

فرماندار راور طرح های عمرانی شهرستان راور در دهه فجر را بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد که از امروز تا ۲۲ بهمن در بخش مرکزی و کوهساران راور به بهره برداری می رسند.

وی مهمترین طرح های افتتاح شده در دهه فجر را گاز رسانی به روستای خورند در بخش مرکزی و همچنین تعدادی از روستاهای بخش کوهساران راور، ایجاد طرح های اقتصادی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و همچنین طرح های بسیج سازندگی سپاه و طرح های کشاورزی و … برشمرد.

اژدری همچنین به طرح انتقال برق از طریق کرمان به شهرستان راور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برق راور از کوهبنان تامین می شود و در صورت بروز حوادثی در این مسیر شاهد قطع برق شهرستان هستیم این طرح در حال انجام است و با انتقال برق از روستای حور به روستای دارستان؛ راور از این طریق نیز به کرمان متصل می شود و ان شالله تا پایان سال این طرح به بهره برداری می رسد.

فرماندار راور همچنین درباره حمایت از مشاغل خانگی تاکید کرد: ما بازار فروش این محصولات را فراهم میکنیم و نیاز است مسئولین نیز این مشاغل را حمایت کنند.
وی در پایان به سفر رییس جمهور به استان کرمان اشاره کرد و گفت: براساس سفر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان راور قرار شد درمانگاه تامین اجتماعی در اردیبهشت ۹۷ به بره برداری برسد و همچنین قول تخصیص بودجه جهت کامل شدن استخر شنای مجموعه کارگری راور را داده اند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false