جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس به میزبانی شهرستان راور با حضور هنرمندان مطرح کشوری به کار خود پایان داد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس پس از برگزاری ۴ سانس و به مدت دو روز در شهرستان راور به کار خود پایان داد.
مکی یازع در رابطه با برگزاری این جشنواره به خبرنگار کاروانسرا راور گفت: این سیزدهمین جشنواره است که در مناطق زلزله زده استان کرمان برگزاری شد و قبل از این ما در کرمانشاه این جشنواره را برگزار کردیم.

دبیر جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس بیان کرد: در استان کرمان ابتدا در شهرستان کوهبنان برای ۴ هزار دانش آموز این شهرستان اجرای برنامه داشتیم و در راور نیز برای ٧ هزار دانش آموز اجرای برنامه داشتیم.

مکی یازع تصریح کرد: ما بیشتر به مناطق محروم می رویم ولی مناطق زلزله زده را به صورت ویژه نگاه می کنیم و امکانات اختصاصی برای این مناطق در نظر میگیریم و هدف نیز افزایش روحیه شادی و نشاط بچه ها است که از بهترین هنرمندان استفاده شده و هدف این است که در یک ظرف شاد علاوه بر نمایش فیلم های جشنواره این هنرمندان نیز به اجرای برنامه بپردازند.

دبیر جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس به خبرنگار ما گفت: ما هرجا می رویم با سپاه و آموزش و پرورش آن استان هماهنگ میکنیم در استان کرمان هم سپاه ثارالله استان کرمان و آموزش و پرورش این استان ما را همراهی کردند که در شهرستان راور جا دارد از همکاری سرهنگ محمودی فرمانده سپاه و آقای نخعی رئیس آموزش و پرورش و دیگر عزیزان تشکر کنیم.

وی افزود: در جشنواره همچنین معاونت سینمایی وزارت ارشاد، حوزه هنری استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ما را حمایت کردند تا این کار به نحو احسنت انجام شود.

مکی یازع خاطرنشان کرد: در سیزدهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس به میزبانی شهرستان راور هنرمندانی همچون “سیدعلی صالحی” ، “امیرمحمد متقیان” ، “محمدرضا هدایتی” ، “مالک سراج” ، “حسین ترابی”و “همایون امامی” حضور داشتند که این هنرمندان بدون دریافت حتی یک ریال وجه و به عشق بچه ها در این جشنواره ها حضور پیدا می کنند.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false