راور، شهر مسافرپذیری که از نداشتن یک حمام عمومی رنج می برد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ راور از دیرباز با توجه به وجود کاروانسراها و آب انبارهای قدیمی محلی برای گذر مسافران بوده است و امروزه نیز این شهر با توجه به قرار گرفتن در مسیر شاهراه حیاتی جنوب به شمال کشور که مسیر ترانزیتی و محل گذر مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اما در این سالیان با توجه به گذر روزانه چندین هزار خودروی عبوری که در ایام نوروز و تابستان نیز بر تعداد آنها به شدت افزوده می شود متاسفانه مرکز این شهرستان یعنی شهر راور از نداشتن یک حمام عمومی رنج می برد. هرچند که در سالیان گذشته در خیابان ۱٧ شهریور و محل فعلی شهرداری راور یک حمام عمومی وجود داشت اما بیش از یک دهه است که این حمام نیز تعطیل شده است.
لذا با توجه به نیاز مسافران عبوری و حتی شهروندانی که در خانه های خود حمام ندارند میطلبد مسئولین امر بخصوص فرمانداری، شورای شهر و شهرداری راور چاره ای بیاندیشند و این نیاز اساسی را برطرف کنند.
البته با توجه به نزدیکی نوروز و فرصت اندک حتی اگر امکان ساخت حمام نیز در حال حاضر میسر نیست نیاز است که در راستای تکریم زائران رضوی و مسافران عبوری با چند حمام سیار این مشکل برطرف شود.
قابل ذکر است در همین نوروز و تابستان امسال بر اساس گزارش شهروندان و همچنین کسانی که با بحث اسکان مسافرین روبرو هستند بارها این مطالبه مسافران را گزارش کرده اند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false