دادستان راور به عنوان مدعی العموم به موضوع آب بندهای خاکی راور ورود کرد+جزئیات - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ پس از غرق شدن جوان ۲۸ ساله ی راوری در دو روز گذشته در آب بندهای خاکی منطقه آبکوهی راور که وی جان خود را از دست داد، دادستان عمومی وانقلاب راور بعنوان مدعی العموم به این قضییه ورود کرد.
حجت الاسلام بلوچ زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاروانسرا راور ضمن ابراز تاسف از غرق شدن این جوان گفت: در راستای پیشگیری از وقوع احتمالی اینگونه حوادث که جان عده ای از شهروندان را ممکن است به خطر بیندازد به ادارات و مسئولین نگهداری این آب بندها و افرادی که از آب این آب بندها استفاده می کنند تذکر داده شده است تا ظرف روزهای آینده نسبت به فنس کشی این مکان اقدام شود به نحوی که کسی نتواند وارد این آب ها شود.
وی افزود: صرفاٌ زدن تابلوی هشدار در این مکان ها کفایت نمی کند و می بایست با فنس کشی جهت ورود افراد به این محل جلوگیری شود، بویژه این آب بندها که به شهر راور نزدیک هستند و اکثر مواقع پر از آب هستند و افراد زیادی برای تماشا این آب جمع آوری شده به آنجا می روند.
دادستان عمومی و انقلاب راور تاکید کرد: درصورتی که توسط ادارات و مسئولین نگهداری و افرادی که از این آب استفاده می کنند اقدامی در چند روز آینده صورت نگیرد با افراد مرتبط برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.
قابل ذکر است: در سال گذشته نیز یک پیرمرد در این آب بندها غرق شده بود که با کمک چند نفر از شهروندان و اقدام به موقع آنها فرد مورد نظر از مرگ نجات یافت.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false