چهارمین همایش پیاده روی بخش کوهساران راور، روستای حرجند برگزار شد+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ میثم امامی صدر مدیر روابط عمومی هیئت پسران ام البنین(س) در این رابطه گفت: این همایش باشکوه برای چهارمین سال پیاپی با استقبال بی نظیر اهالی منطقه و همراه با برنامه های شاد و مختلف برگزار شد.
وی افزود: در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان در مراسم جوایزی از قبیل یک دستگاه دوچرخه اهدا گردید.
امامی صدر خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بحث آب در منطقه این همایش هرسال با شعار “آب، امانت آیندگان در دستان ما” برگزار میشود و در حین برگزاری این برنامه نیز با تاکید بر این شعار راهکارهایی جهت حفظ و صرفه جویی این ثروت ارزشمند ارائه می شود.
وی در ادامه ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان استان کرمان، جناب دکتر پورابراهیمی نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و هیات ورزشهای بومی و محلی شهرستان راور که در برگزاری و فراهم نمودن مقدمات این برنامه نهایت همکاری را داشتند، ادامه داد: شما چنین جمعیتی را در یک برنامه فرهنگی ورزشی در بخش کوهساران نمیتوانید پیدا کنید ولی متاسفانه از چنین برنامه پرنشاط و بی نظیری، از سوی مسئولین حمایت چندانی انجام نمیشود و برای بهتر برگزار شدن این برنامه ها که در شور و نشاط مردم تاثیر بسزایی دارند نیاز به حمایت بیشتر داریم. و در آخر هم از مردم شریف روستای حرجند و شورای محترم روستا که همواره همراه و یاور برنامه های مختلف هیئت پسران ام البنین(س) بوده اند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false