پیگیری سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح های اشتغال زایی و تخصیص اعتبار برای طرح های راهبردی شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ طی نشستی که با حضور دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و دکتر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همراهی امام جمعه، فرماندار و‌ شهردار راور در تهران برگزار شد موضوعات مهمی در جهت سرمایه گذاری و طرح های اشتغالزایی و اختصاص اعتبارات به منظور اجرای طرح ها اتخاذ گردید.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مصاحبه با کاروانسرا در تشریح موضوعات و مصوبات جلسه گفت: رفع مشکل عدم قبول وثیقه از سوی بانکها برای اختصاص اعتبار صورت پذیرفته توسط ستاد برای اجرای ۳۶ طرح مصوب از جمله کارخانه زغال سنگ از مهمترین دست آوردهای این نشست بود.

زاهدی در تشریح سایر دستاوردهای این نشست اعلام کرد: اعتباراتی برای کمک به شهرداری راور و زمین‌چمن، تجهیز سالن ورزشی ماهان، وام قالی بافی برای شهرستان راور، بازسازی و تجهیز مساجد، خانه عالم و مدراس در شهرستان های کرمان و راور و بخش های ماهان و گلباف مصوب گردید.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه طی زمان بندی صورت پذیرفته امیدواریم تا مهرماه تمامی این طرح ها به بهره برداری کامل برسد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false