رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله در شهرستان راور برگزار می شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور: سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی زاده امروز از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله (۲) خبر داد و ابراز داشت: این رزمایش در دو مرحله اجرا می‌شود. بخش نخست مرحله اول آن از تاریخ ۹ تا ۲۹ شهریورماه در حال اجرا است و بسیجیان شهرستان راور تحت عنوان گروه‌های جهادی به مناطق شهر اعزام می‌شوند.

وی افزود: امروزه دشمن جنگ اقتصادی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده و سپاه و بسیج جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تمام لحظه‌ها آماده است.

محمدی زاده گفت: در این رزمایش گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان اعزام می‌شود.

وی هدف از اجرای این بخش از رزمایش را توسط بسیجیان، ایجاد امید و نشاط در جامعه و در کنار دولت بودن برای خدمت بی‌منت به مردم عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان راو اظهار داشت: بخش دوم مرحله اول این رزمایش در تاریخ ۲۴ و۲۵ شهریورماه در سطح شهرستان‌ با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اولویت اول برگزار می‌شود.

سرهنگ محمدی زاده با اشاره به اینکه حفظ انسجام و آمادگی رزمی باید در بسیجیان نهادینه شود تصریح کرد: امید است با نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان سطح شهرستان روحیه امید و همدلی تقویت کند و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان نظام شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false