در آستان قدس رضوی هر جا که موقوفه داریم تلاش خواهیم کرد که درآمد موقوفات هزینه برای توسعه یافتگی در همان منطقه شود/در شهرستان راور در بحث بافت قالی وارد می‌شویم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امروز در جمع مردم راور گفت: مردم ما به خوبی دشمن را شناخته و دشمنی‌ها را می‌فهمند.

وی با بیان اینکه امروز حمله دشمن به همه داشته‌های ما است افزود: در جنگ سخت، دشمن ما مشخص بود، اما امروز دشمن با ابزار‌های مختلف به جنگ اسلام آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند بین سنی و شیعه، عرب و عجم تفرقه بیاندازد و این هدف دشمن است گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند مبادا جامعه را دوقطبی و یا چند قطبی کنید و بر حفظ وحدت تاکید کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از مردم ایران ناامید شده است و می‌داند مردم به وعده‌های دشمن دلخوش نکرده‌اند تصریح کرد: دشمن نشان داده که میثاق شکن و بدعهد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند دشمن پیمان‌شکن است و اطمینان نکنید گفت: بیگانگان تاکنون هیچ گره‌ای از مشکلات ما باز نکردند و اعتمادمان باید به زنان و مردان داخل کشور باشد همان طور که در دوران دفاع مقدس هم با استفاده از ظرفیت مردمی موفق شدیم.

وی با بیان اینکه دشمن فتنه‌های زیادی برای ضربه زدن به امت اسلامی علیه کشور و مسلمانان ایجاد کرد، اما شکست خورده است افزود: امروز متخصصان ما در علم هسته‌ای و سایر موارد به استقلال رسیده‌اند و دشمن از این توانایی ما هراسان است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برای کشور ما وجود بیکاران یک رنج مضاعف است گفت: نیروی خلاق در کشور وجود دارد که مسئولان باید زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه احساس ما این است که کار‌های زیادی می‌توان برای رفع فقر، رفع فساد اداری و رفع تبعیض در کشور انجام داد افزود: امروز خواست مردم ما مبارزه با فساد اقتصادی است.

رئیسی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ناامید کردن مردم است، اما ما باید با خدمت به مردم دشمن را در این توطئه هم ناکام کنیم گفت: باید به مردم میدان داد و مردم همان طور که در جنگ تحمیلی وارد شدند در عرصه اقتصادی نیز اگر از آن‌ها استفاده شود بر دشمن پیروز می‌شویم.

وی با بیان اینکه در آستان قدس رضوی هر جا که موقوفه داریم تلاش خواهیم کرد که درآمد موقوفات هزینه برای توسعه یافتگی در همان منطقه شود افزود: بهترین توسعه با اشتغالزایی انجام خواهد شد و در شهرستان راور در بحث بافت قالی وارد می‌شویم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تا امروز ٨۰۰ هزار نفر زائر اولی که به‌دلیل پول نداشتن امکان زیارت نداشتند به مشهد اعزام شدند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false