کلاهبرداری از شهروندان راوری در پوشش “رادیو جوان” - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان راور به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان در دام تعدادی کلاهبردار گرفتار شدند که مبالغی نیز از حساب شهروندان برداشت شده است.

وی گفت: این کلاهبرداران طی تماس تلفنی با شهروندان و سوء استفاده از نام رادیو جوان به این افراد اعلام کرده اند که شما در قرعه کشی ما برنده سفر به عتبات عالیات شده اید و لازم است به نزدیکترین دستگاه عابربانک مراجعه کنید تا جایزه خود را تایید کنید و مبلغ این سفر به حساب شما واریز شود.

دادستان راور عنوان کرد: متاسفانه با مراجعه افراد به عابر بانک و طی اقداماتی مبالغی از حساب شهروندان به حساب این کلاهبرداران واریز شده است.

وی بیان کرد: این کلاهبرداران برای اینکه تماس تلفنی از رادیو جوان را واقعی جلوه دهند با اقداماتی، فرد به ظاهر برنده شده را به مجری برنامه و یا اتاق فرمان وصل می کنند.

بلوچ زاده تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم به چنین تماس هایی که با عنوان های مختلف از جمله مسابقه رادیویی و تلویزیونی و یا شبیه به آن با افراد برقرار و با هدف خالی کردن حساب افراد، توسط کلاهبرداران انجام می شود توجه نکنند تا متضرر نشوند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false