ساخت پلاتوی نمایش در شهرستان راور در دستور کار قرار گرفته است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛محمدرضا علیزاده امروز در جمع هنرمندان شهرستان راور با اشاره به اینکه شهرستان راور یکی از شهرستانهای با ظرفیت در بحث فرهنگی و هنری است، بیان کرد:در حوزه فرهنگ و هنر سعی کردیم به‌دور از هرگونه سیاسی‌کاری عمل کنیم و تنش‌ها را از این حوزه دور نگه داشته و در فضایی آرام اقدامات هنری را به پیش ببریم.

وی بیان کرد: کمبودها و مشکلات مالی وجود دارد اما شاهد جو آرام و خوبی برای فعالیت فرهنگی هنری در شهرستان راور هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه سفرهای شهرستانی را در برنامه گذاشتیم و از ابتدای امسال شهرستان راور، ششمین شهرستانی است که به آن سفر کردیم افزود: در این سفر مشاهده شد که مسئولان راور دیدگاه هنری دارند و امروزه شهرها را با هنرمندان و نخبگان آن می‌شناسند و راور به نام هنرمندانش شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در راور گروه‌های سرودی وجود دارد که چندین مرتبه رتبه‌های کشوری را کسب کرده و باعث افتخار استان کرمان شدند، افزود: در حوزه خوشنویسی، تعزیه، تئاتر و شعر ظرفیتهای هنری بسیار خوبی در شهرستان راور داریم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین حسن کاربخش راوری که در جلسه حضور داشت را از هنرمندان ملی در حوزه سینما دانست که لازم است از ظرفیت وی استفاده شود.

علیزاده با اشاره به اینکه حدود ٣۰۰ هنرمند شاخص در شهرستان راور وجود دارد که در بانک اطلاعاتی هنرمندان این شهرستان ثبت‌نام کردند گفت: در استان کرمان تعداد آموزشگاه‌های آزاد موسیقی تعداد کمی است که از این تعداد، اندکی از شهرستانها آموزشگاه موسیقی وجود دارد که یکی از این شهرستانها راور است.

وی با بیان اینکه در ایجاد زیرساختهای فرهنگی در شهرستان راور قطعا قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستیم اما هنوز جای کار دارد افزود: در مناطق زلزله‌زده از جمله شهرستان راور به‌دنبال آن هستیم تا در بحث امکانات و تجهیز با استفاده از یکسری منابع دولتی اقداماتی انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ساخت پلاتوی نمایش در شهرستان راور با همکاری فرمانداری و شهرداری راور خبر داد و گفت: این پلاتو در تفاهم ایجاد شده بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری راور ساخته و تجهیز می‌شود، به‌طوریکه ساختمان آن توسط شهرداری احداث و امکانات آن توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false