هنرمندان راوری می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ مالک اژدری، در دیدار با محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر پس از مقوله امنیت، نقش اثرگذاری در جامعه دارد، افزود: حرف ها و درد دل های مسئولین در قالب هنر بهتر قابل فهم است و از طرف دیگر افراد فرهنگی و هنری مسئولیت مهمی در قبال افراد جامعه دارند.

فرماندار با بیان این مطلب که اگر مسائل فرهنگی مرتفع شود، قدم های بعدی را می توان بهتر برداشت لذا باید از ظرفیت ها و امکانات موجود به صورت بهینه استفاده کنیم، ابراز کرد: باتوجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم امکانات موجود در شهرستان راور قابل مقایسه با دو دهه پیش نیست.

 وی با اشاره به اینکه همه چیز پول نیست و باید با مدیریت صحیح از ظرفیت ها استفاده کرد، عنوان داشت: در شورای فرهنگ عمومی چند کمیته تشکیل داده ایم که نتایج عملیاتی خوبی داشته است و در حوزه هنری نیز کمیته هایی تشکیل شده است.

وی با بیان این مطلب که شهرستان راور استعدادهای زیادی دارد و حمایت های لازم نیز باید انجام بشود، خاطرنشان کرد: مسئولین باید همه را به یک چشم ببینند همچنین باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

اژدری با اشاره به اینکه جشن های انقلاب را در پیش داریم و باید کمک کنیم که از اول بهمن جشن ها را شروع کنیم، گفت: سال گذشته به دلیل رخ دادن زلزله روحیه مردم تحت تأثیر قرار گرفت لذا ما نیازمند برنامه های فرهنگی و شاد هستیم.

وی با بیان این مطلب که شهید خواجه راوری دارای شخصیتی همچون شهید آوینی است که نیازمند واکاوی است چراکه در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت های برجسته ای انجام داده است، عنوان داشت: در حوزه کتاب و کتابخوانی برنامه های خوبی انجام می شود و هدف این است که فرهنگ کتابخوانی را در میان نسل نوجوان و جوان ایجاد کنیم که بازخورد خوبی هم داشته است چراکه بالندگی علمی کمک به ارتقای فرهنگی می کند.

فرماندار شهرستان راور تصریح کرد: در بحث وام، هنرمندان می توانند با ارائه طرح فرهنگی و هنری وام با سود ۴ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کند.

پایان پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false