٣۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در راور معدوم شد/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور به همراه هیات عالی امنیت غذایی از تعدادی از قصابی ها و اغذیه فروشی های سطح شهر بازدید بعمل آورد.

دادستان عمومی وانقلاب راور در حاشیه این بازدید گفت: در این بازید بالغ بر ٣۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و دستورات قضائی لازم جهت معدوم نمودن آنها صادر گردید.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت غذایی و بهداشت و سلامت عمومی و در راس هیاتی متشکل از نماینده مرکز بهداشت، دامپزشکی، اصناف و پلیس اطلاعات از رستورانها، اغذیه فروشی ها و مرغ فروشی های سطح شهر راور بازدید به عمل آمد و تعدادی از واحدهای صنفی متخلف شناسایی شدند و به آنان تذکر داده شد در صورت تکرار مغازه آنان پلمپ خواهد شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: متاسفانه در این بازدید مشاهده گردید که برخی از مغازه داران اصول بهداشتی را رعایت نمی نمایند و با نگهداری مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته سلامت شهروندان را با خطر مواجه می سازند .

وی هشدار داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی که سلامت شهروندان را به خطر اندازد واحد صنفی مربوطه پلمپ و با شخص متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false