فیلم داستانی «بی‌گناه» در کرمان کلید خورد / نقش‌آفريني هنرمند پيشكسوت راوری در این فیلم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ فیلم داستانی کوتاه «بی‌گناه» با موضوع اجتماعی در شهر عنبرآباد و کرمان جلوی دوربین رفت.

ابوذر غفاری‌مقدم کارگردان فیلم بی‌گناه، آشنایی و شناخت بیشتر نسل جوان و جامعه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف ساخت این فیلم عنوان کرد و گفت: در این فیلم سعی شده برخي آسیب‌هاي اجتماعی با هنرمندی شبنم خاتون حسین‌خانی، احمد یزدان‌پناه هنرمند راوري، نوید ستارالعیوب، رضا خانی و… به تصویر کشیده شود.

وی با بیان اینکه ساخت این پروژه تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و بخش اعظم آن در عنبرآباد و بقیه سکانس‌ها در کرمان جلوی دوربین خواهد رفت، افزود: فیلم بی‌گناه با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان و فرمانداری عنبرآباد در حال ساخت است.

غفاری‌مقدم بیان کرد: علی احمدی و نوید ستارالعیوب به‌عنوان دستیاران کارگردان، پوریا پروینی تصویربردار، مالک نیکویی روابط عمومی، علی احمدی و آرزو امیری‌پور گریم، شاهد شفیعی نورپرداز، آرزو امیری منشی صحنه، حمیدرضا خانی صدابردار در این راه ما را یاری کرده‌اند.

قابل ذکر است: احمد يزدان‌پناه علاوه بر حضور چندين ساله در عرصه تئاتر، تجربه‌ي كارگرداني و نقش‌آفريني در چند فيلم كوتاه داستاني را نيز دارد.

خبرنگار/محمدحسین محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false