کشف لاشه یک راس میش وحشی و دستگیری دو نفر متخلف در منطقه دربند راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ مهندس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از دستگیری دو نفر متخلف و کشف لاشه یک راس میش وحشی طی گشت، کنترل و پایش توسط یگان حفاظت محیط زیست در پناهگاه حیات وحش دربند خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طي سه سال اخير بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست برخورد با متخلفین را تشدید نموده که طی این روند علاوه بر پیشگیری از تخریب محیط زیست قریب به چهل پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا از متخلفین چندین قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز، تله های زنده گیری، موتورسیکلت و سایر ادوات شکار کشف گردیده و بنابر آرائ محاکم محترم قضایی شهرستان تعیین تکلیف گردیده اند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست از حمایت ویژه مقامات محترم قضایی شهرستان قدردانی نموده و از زحمات و همکاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان، پلیس امنیت عمومی و تمامی دوستداران محیط زیست تشکر کرد.

یوسف محمدی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان و دوستداران محیط زیست با شعار “هر شهروند یک مامور محیط زیست” تقاضامندیم هرگونه احتمال تخلف زیست‌محیطی (اعم از آلودگی آب، آلودگی خاک، آلودگی هوا) را با تلفن ۳۳۷۲۰۰۱۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در صورت لزوم برخورد گردد.

خبرنگار/محمدحسین محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false