احتمال افزایش صندوق های ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرماندار راور از احتمال افزایش صندوق های ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان به ویژه در نقاط پرجمعیت خبر داد و تصریح کرد: تلاش می کنیم انتخابات با رعایت قانون توسط همه و با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار شود.

مالک اژدری درباره اقدامات صورت گرفته در شهرستان راور برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از اردیبهشت ماه که ستاد انتخابات کشور تشکیل شد، در شهرستان راور نیز ستاد شهرستانی انتخابات را تشکیل داده ایم و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته های مربوط به ستاد انتخابات در شهرستان راور تشکیل شده، افزود: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی نیز تشکیل شده که در زمینه های مختلف از جمله تبلیغات زودهنگام و تخلفات احتمالی انتخاباتی از سوی کاندیداها و … فعالیت می کند.

فرماندار راور از احتمال افزایش صندوق های ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان به ویژه در نقاط پرجمعیت خبر داد و تصریح کرد: تلاش می کنیم انتخابات با رعایت قانون توسط همه و با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تائید شورای نگهبان دوم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false