لزوم راه‌اندازی مركز دائمی آموزش مهارت‌های زندگی در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ عباس صادق‌زاده در جلسه‌ی هم‌اندیشی در فرمانداری راور از برگزاری شورای اجتماعی در شهرستان راور خبر داد و اظهار کرد: «در صورت تامین فضای مناسب با مشاركت مدیران محلی و شركای اجتماعی مركز دائمی آموزش مهارت‌های زندگی در راور تجهیز و راه‌اندازی می‌شود».
وی آموزش را برای پیشگیری بسیار مهم دانست و گفت: «تجربه‌ی راه‌اندازی مرکز دائمی مهارت‌های زندگی در چند شهرستان ازجمله کرمان باعث شده است که ما بر ایجاد چنین مرکزی در راور نیز تاکید کنیم».
مدیرکل بهزیستی برگزاری یک شورای اجتماعی در آبان ماه در شهرستان راور را ضروری دانست و توضیح داد: «با توجه به این‌که بهزیستی برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی به مشارکت سایر ادارات، شرکای اجتماعی و مردم نیاز دارد بنابراین در شورای اجتماعی می‌توان با تعیین کردن محور مسئولیت‌ها، برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه تقسیم وظایف کرد».
وی کمک به تامین مسکن افراد و گروه‌های تحت حمایت را یکی دیگر از برنامه‌های مشترک دانست و اظهار کرد: «با حمایت فرمانداری برای تامین زمین شهری به‌ویژه برای خانوارهای بیش از یک عضو معلول و مشارکت خیرین مسکن‌ساز، بهزیستی از محل اعتبارات سازمانی سهم‌گذاری می‌کند».
فرماندار راور نیز در این جلسه به تشریح آسیب‌ها و مسائل این شهرستان پرداخت و گفت: «آموزش مهارت‌های زندگی و فرزندپروری دو آموزش بسیار ضروری برای خانواده‌ها است بنابراین برای راه‌اندازی مرکز دائمی آموزش مهارت‌های زندگی اقدام می‌شود».
مالک اژدری با اشاره به مسایل و مشکلات شهرستان راور به‌ویژه مسئله‌ی آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات افزود: «خوشبختانه بهزیستی راور با برگزاری مداوم دوره‌های آموزشی گامی بزرگ در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته است».

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false