خاموشی یک ماهه موتورپمپ چاه های آب کشاورزی در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری از خاموشی موتور پمپ‌های کلیه چاه‌های آب کشاورزی شهرستان راور به مدت ۳۰ روز خبر داد و گفت: با توجه به تشدید وخامت اوضاع منابع شهرستان راور در اثر خشکسالی‌های چند سال اخیر و بهره برداری‌های بی رویه و همچنین ضرورت حفظ و حراست از منابع آب به عنوان اصلی‌ترین عامل کشاورزی و اقتصاد پایدار شهرستان، شورای حفاظت منابع آب پس از بررسی‌های کارشناسی و در نظر گرفتن کلیه جوانب مصوب نمود که جهت صرفه جویی در مصرف آب، موتور پمپ کلیه چاه‌های آب کشاورزی به مدت ۳۰ روز خاموش گردند.

اژدری با ذکر این نکته که این زمان‌ها مناسب‌ترین زمان کارشناسی شده در خصوص عدم نیاز درخت پسته به آبیاری است، گفت: بنابراین لازم است تمامی مالکین و نمایندگان چاه‌های آب کشاورزی در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت نسبت به خاموش نمودن موتور پمپ خود در زمان‌های تعیین شده اقدام نمایند. در غیر این صورت برق موتورپمپ چاه آنان قطع و کلیه هزینه‌های مربوطه و عواقب آن بعهده آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: در مدت زمان‌های در نظر گرفته شده گروه‌های گشت و بازرسی امور منابع آب، بخشداریها، دهیاری‌ها و شورای اسلامی و همچنین تشکل‌های مردم نهاد بر اجرای دقیق طرح نظارت نموده و در صورت مشاهده تخلف، افراد خاطی به مراجع ذی صلاح معرفی و برق موتور پمپ آنان قطع خواهد شد.

در پایان اژدری گفت: با خاموشی موتور پمپ‌های ۱۳۰ حلقه چاه آب کشاورزی فعال به مدت ۳۰ روز، در آب بخش کشاورزی صرفه جویی خواهد شد.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false