سومین نمایشگاه کتاب خانه کارگر راور در بهمن ماه برگزار می شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ ستار طحانزاده ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار خاطر نشان کرد: خانه کارگر راور از زمان شروع به کار در شهرستان تا الان دو نمایشگاه کتاب در شهرستان برای جامعه هدف برگزار کرده است.
وی سومین نمایشگاه کتاب خانه کارگر را با اولویت کودک و نوجوان دانست و افزود: این نمایشگاه کتاب برای عموم بازدید کنندگان تا ٣۰ درصد تخفیف و برای اعضاء خانه کارگر تا ۴۰ درصد تخفیف در بهمن ماه افتتاح خواهد شد.
مسئول خانه کارگر یکی از برنامه های جانبی این نمایشگاه که تا الان استقبالی خوبی از آن صورت گرفته است فروش کتاب های دست دوم دانست.
وی با اشاره به اینکه قیمت بالای کتاب گاه خانواده کارگری و غیر کارگری را از مطالعه محروم می کند با اجرای این طرح خیلی از کتاب های که در منزل نیاز به مطالعه آن نداریم راحت می شود به نمایشگاه تحویل و با قیمت مناسب به فروش رساند تا با استفاده از این طرح به تقویت فرهنگ کتابخوانی برای قشری که توانایی خرید کتاب را ندارند کمک کرد.
طحانزاده محدودیت در عنوان و تعداد کتاب را شرط ندانست و یادآوری کرد آخرین مهلت ارسال کتاب ها ٢۵ دی ماه می باشد
شما می توانید با تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۳۷۵۸۲۹۰۵ قبل از شروع فعالیت نمایشگاه فرم مربوطه تکمیل و کتاب های خود را تحویل دهید و روزهای فعالیت دفتر خانه کارگر راور سه روز پایانی هفته در وقت اداری می باشد

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false