هدف از تشکیل “ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه” این است تا کمک‌ها به طور عادلانه در اختیار نیازمندان قرار گیرد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ محمدرضا محمدی زاده ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری “ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه” شهرستان راور گفت: شرایط ویژه‌ای در کشور است که باید با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم؛ در این میان جای دارد تا از زحمات شبانه‌روزی و مجاهدت‌های کارکنان بهداشت و درمان و وزارت بهداشت قدردانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان راور اذعان کرد: با شیوع بیماری کرونا و تبعاتی که به وجود آمد؛ خیل عظیمی از کسب‌و کارها متضرر شد و خانواده‌های آن‌ها دچار مشکل و آسیب شدند؛ لذا یکی از تبعات اساسی کرونا را در بحث اقتصادی داریم.

وی بیان کرد: در نیمه شعبان شاهد سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بودیم که با یک رزمایش فراگیر و همه جانبه بتوانیم بار سنگینی که بر دوش هموطنان است را برداریم؛ فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت همه گروه‌ها بتوانیم آن را آبرومندانه و توأم با تکریم برگزار کنیم چون حفظ کرامت همشهریان در اولویت قرار دارد.

رئیس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه شهرستان راور عنوان کرد: باتوجه به فرمایشات رهبری؛ در اولین اقدام ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه در شهرستان راور تشکیل شد.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل این ستاد این است تا کمک‌ها به طور عادلانه در اختیار نیازمندان قرار گیرد و همه دستگاه‌ها با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در بحث تجمیع اطلاعات اقشار آسیب دیده و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی هماهنگی صورت گیرد.

وی افزود: این کمک‌ها برای کسانی است که در جریان این بیماری دچار ضرر و زیان شدند یا اینکه شغل خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فضای کشور، فضای همدلی است و آموزه‌های دینی و فرهنگی ما بسیار مثال‌زدنی است و از همه تقاضا داریم که بنا بر توان خود نیز به ستاد کمک کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: تشکل‌های مردمی هم در این ایام پای کار آمدند و جامعه هدف خود را تحت پوشش قرار دادند و همه اقشار به نوعی پویش‌های متعددی را برای ایجاد شرایط مطلوب راه‌اندازی گرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور خاطرنشان کرد: اختصاص یک تا چند روز از حقوق پاسداران به نیازمندان، ذبح قربانی از سوی پرسنل و توزیع گوشت قربانی در میان محرومان، مشارکت در توزیع غذای نذری و بسته‌های معیشتی شناسایی نیازمندان، هم افزایی و هماهنگی با دیگر نهاد ها از جمله کارهای انجام شده در بحث رزمایش مومنانه می باشد و ان شاالله همزمان با ولادت امام حسن مجتبی مرحله اول رزمايش انجام خواهد شد

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false