وزیر صمت به کرمان نمی‌آید / آیا نگرانی از تجمع کارگران زغالسنگ رحمانی را از سفر به بهشت معادن منصرف کرد؟ - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور به نقل از کرمان نو؛ صبح روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت جمع کثیری از کارگران معادن زغال سنگ در اعتراض به عدم تحقق خواسته هایشان، در ساختمان شرکت زغال سنگ کرمان تجمع کردند.

معدنکاران شرکت زغالسنگ کرمان برای چندمین بار در اردیبهشت ماه تجمع کرده و خواستار تحقق حقوق خود شدند.

این کارگران، ساختمان شرکت زغال سنگ را تخلیه و کارمندان داخلی را به بیرون از شرکت هدایت کردند.

مهم ترین خواسته های کارگران نداشتن امنیت شغلی، عدم اصلاح طرح طبقه بندی و حقوق و مزایای کم است.

روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت بود که پورابرهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر از سفر وزیر سمت در روز ۱۷ اردیبهشت به کرمان داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، پیرو نشست مشترک پورابراهیمی با وزیر صنعت و معدن و تجارت،او از وزیر صمت خواست تا همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی کرمان مشکلات بخش بازرگانی در حوزه‌های مختلف هم در استان مورد بررسی قرار گیرد.

قرار بود نشست مشترک فعالان اقتصادی با وزیر صنعت و معدن و تجارت با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شود.

روز گذشته ۱۷ اردیبهشت با جا به جایی یک روزه سفر وزیر قرار شد امروز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت سفر وزیر صمت به کرمان انجام شود.

اما امروز صبح مدیر روابط عمومی سازمان صمت استان کرمان با اعلام لغو سفر وزیر از سفر معاون امور صنایع و معادن وزیر صنعت به استان کرمان خبر داد.

این در حالی است که کارگران شرکت زغال‌سنگ چهارمین روز تجمع خود را در اعتراض به خواسته های صنفی معدن کاری می‌گذرانند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false