افتتاح پروژه آبرسانی به روستای گساویه در بخش کوهساران راور+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ آئین افتتاح پروژه آب رسانی به روستای گساویه با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش کوهساران، رئیس اداره آب شهرستان، شورا و دهیاران منطقه کوهساران و جمعی از اهالی روستای گساویه برگزار شد.

فرمانده سپاه راور در آئین افتتاح این طرح که در خانه مادر شهید مهدی محمدی برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود آب آشامیدنی در برخی از روستاها و مشکلات عدیده ای که روستائیان عزیز با آن دست و پنجه نرم میکنند، به یاری خداوند متعال مصمم هستیم تا بتوانیم با همکاری دستگاه های متولی این امر، در سال ۹۹ پروژه شبکه آبرسانیِ چند روستا در بخش های مرکزی و کوهساران را آغاز نماییم تا خانواده های ساکن در این روستاها از نعمت آب شرب بهره مند شوند.
فرمانده سپاه ناحیه راور بیان کرد: آبرسانی به روستایی گساویه با نصب یک عدد مخزن ۲۰ هزار لیتری و لوله گذاری به طول ۳ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از اعتبارت محرومیت زدایی سپاه با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و اداره آب شهرستان و اهالی روستای گساویه اجرا و به بهره برداری رسید.
سرهنگ محمدی زاده در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت بهره مند از این عملیات آبرسانی حدود ۴۲ خانوار خواهند بود که هر خانواده صاحب یک انشعاب آب می شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false