شهادت نیروی یگان تکاوری راور در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری شب گذشته تکاوران ۱۱۳ راور با کاروان اشرار مسلح، یک نفر از جان برکفان ناجا شهید، یک شرور مسلح کشته و ۱۶۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سردار”عبدالرضا ناظری” صبح امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته ۲ اکیپ از تکاوران ۱۱۳ راور در حین کنترل و پایش محور «ماهان- بم» از عبور کاروان موتوری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر مطلع و با رعایت موازین قانونی و احتیاط لازم به اشرار نزدیک که بلافاصله قاچاقچیان مسلح پس از رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده که با عکس العمل سریع پلیس مواجه شدند.

وی افزود: اشرار مسلح باتوجه به آتش پر حجم ماموران و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی زمین از محل متواری که در بازدید به عمل آمده از محل درگیری مشاهده شد یک نفر شرور به هویت معلوم به هلاکت رسیده و یک تن دیگر مجروح و مقادیری سلاح و مهمات و ۲ دستگاه موتور سیکلت حامل ۱۴۵ کیلوگرم حشیش و ۱۹ تریاک در محل کشف شد.

ناظری بیان کرد: متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه “ابوالفضل مهدی زاده” بر اثر اصابت گلوله به سینه به جمع سبک بالان عاشق پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد: با تمام نیرو و توان و تا آخرین نفس با بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم ایران عزیزمان تلاش خواهیم کرد و تلاش پلیس کرمان برای دستگیری اشرار فراری تا رسیدن به نتیجه اعمالشان ادامه دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false