شناسایی ۹۸ مورد جدید کرونا در استان کرمان/ تعداد مبتلایان استان به ۲۰۰۴ نفر رسید - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ مورد از میان ۳۷۳ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه های استان اعلام کرد و گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۰۰۴ نفر رسید.

موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۴۹ مورد بیماران سرپایی، ۱۱ مورد پرسنل و ۲۶ مورد اطرافیان بیماران می شود.

بنابراین بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۵۳ مورد و دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۲۴ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۱۳ مورد است.

موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم با ۶ مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۲ مورد در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

۴۲ نفر از مبتلایان زن و ۵۶ نفر مرد هستند.

از مجموع تعداد ۲۰۰۴ مبتلای به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۷۹۳ نفر آنها بستری و ۱۲۱۱ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک زن و یک مرد از شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به دلیل ابتلا به کویید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

بنابراین مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۸۵ نفر است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false