اهدای مخزن ذخیره آب جهت احداث آبشخورهاي نذر طبيعت در پناهگاه حیات وحش دربند راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ رییس اداره حفاظت محيط زيست گفت: احداث آبشخورهاي نذر طبيعت در برخي از مناطق پناهگاه حیات وحش دربند اقدامي خيرخواهانه براي حفظ محيط زيست و موثر در زمينه تامين آب شرب حيات وحش است.

مهندس محمدی افزود: با توجه به مشكل كم آبي و تداوم خشكسالي و خشک شدن چشمه هاي مورد استفاده حيات وحش در پناهگاه حیات وحش دربند و ديگر مناطق زيست محيطي، یک فرهنگی عزیز با همراهی تنی چند از دوستان و همکاران به صورت خودجوش اقدام به تهیه مخزن ذخیره آب و در نهایت ساخت آبشخور‌ نموده و اين اقدام را نذر طبيعت کردند.
وی اضافه كرد: بسياري از اين آبشخورها در مناطق سخت گذر و برخی در دشت های کم آب احداث شده و دوستداران طبيعت، وسايل و امكانات و مصالح مورد نياز را كيلومترها به دوش كشيده اند و در ساخت و نصب آن مشاركت فعال داشته اند.
از جمله اين اقدامات احداث یک آبشخور است كه در سال گذشته توسط خانم دکتر احمدی از دوستداران محیط زیست در پناهگاه حیات وحش دربند احداث گردید که وی اهل و ساکن تهران و از اساتید دانشگاه می باشند.

محمدی بیان کرد: با توجه به وسعت گستره مناطق اميدواريم شاهد همياري خيرين محيط زيست براي ساخت آبشخور و تامين علوفه در قالب نذر طبیعت باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false