شناسایی ۸ مورد جدید کرونا در راور / تالارهای راور را نمی توانیم تعطیل کنیم ولی نظارت ها را بیشتر می کنیم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در رابطه با شناسایی ۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان راور گفت: این ۸ مورد جدید شناسایی شده ۴ نفر زن و ۴ نفر مرد و در رنج سنی ۲۱ تا ۷۳ سال هستند و همگی در ارتباط با بیماران قبلی و از خانواده آنها هستند.
وی در رابطه با وضعیت بیماران جدید نیز گفت: ۷ مورد از این بیماران به صورت سرپایی بودند و در قرنطینه خانگی به سر می برند و یکی از این موارد مثبت با حال عمومی مساعد در بیمارستان راور بستری می باشد.
پیشگویی افزود: امروز جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونا شهرستان برگزار می شود که در این جلسه قرار است در رابطه با صنوف پرخطر و بخصوص تالار ها تصمیماتی اتخاذ شود.
وی خاطرنشان کرد: تالارهای شهر راور را نمی توانیم تعطیل کنیم چرا که فعالیت تالارها در شهرهای با وضعیت مناسب مصوبه ستاد کشوری است ولی قطعا با همکاری نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و سایر ارگان ها نظارت بر تالار ها را بیشتر می‌کنیم و قطعا برای تالارها محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد که اگر تالارها پروتکل ها و نکات بهداشتی را رعایت نکنند قطعاً با آنها برخورد و حتی پلمپ خواهند شد.
وی بیان کرد: قرار است در این جلسه در رابطه با اصناف نیز تصمیماتی اتخاذ شود که استفاده از ماسک در دستور کار اصناف و خریداران قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false