در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی محدودیت هایی در راور اعمال خواهد شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ صبح امروز جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان راور با حضور اژدری فرماندار، فرحبخش دادستان، ابراهیمی معاون فرماندار، دکتر پیشگویی مدیر شبکه بهداشت ودرمان، رحیم پور شهردار، سوری فرمانده انتظامی، اثنی عشری رئیس مرکز بهداشت، شهریاری مسئول بسیج ادارات، مسئول اتاق اصناف و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد.


مالک اژدری در این جلسه گفت: جهت حفظ سلامت مردم تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت گردد و در صورت عدم انجام قطعا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
در ادامه اثنی عشری رئیس مرکز بهداشت نیز گزارشی از وضعیت اصناف، ادارات و مراکز درمانی و… ارائه و افزود: با این شرایط بوجود آمده همه باید فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دیگر پروتکل های بهداشتی را انجام دهند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.
در ادامه دکتر پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز گزارشی از آمار مبتلایان ارائه و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی گردید و افزود: عدم رعایت این موارد بهداشتی متاسفانه باعث شیوع بیماری کرونا می گردد و باید نظارت ها تشدید گردد.


در ادامه مدیر اتاق اصناف نیز بر آمادگی اصناف جهت رعایت مسائل و بخصوص استفاده از ماسک توسط تمام صنوف اعلام آمادگی کرد.
فرمانده انتظامی نیز در مورد تالارها و سالن ها پذیرایی اعلام کرد: باید تالارها با ظرفیت محدود مراسم برگزار کنند و مراسم های آنها نیز کنترل خواهد شد.
در ادامه فرحبخش دادستان نیز گفت: سلامت جسمی، روانی و اقتصادی مردم باید همزمان مد نظر باشد که مهمترین آن سلامت جسمی مردم می باشد که در این زمینه باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
وی افزود: آگاه سازی و آموزش در همه اقشار و همچنین اقدامات عملی و قاطعانه با متخلفین باید صورت گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false