دادستان راور: با هرگونه تخلف و اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد قانونی و محل مورد نظر پلمپ می شود+(۱۳عکس) - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور به همراه هیئتی متشکل از معاون فرماندار، قاضی تعزیرات و نماینده دادگستری شهرستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، بازرسین مرکز بهداشت، رئیس و بازرس اتاق اصناف، نماینده ناحیه مقاومت بسیج از تعدادی از مغازه های میوه فروشی، فروش مرغ و ماهی و خوراک دام در سطح شهر راور بازدید کردند.

در این بازدید قیمت میوه و بهداشت عمومی و محیط این مکانها مورد بازرسی قرار گرفت و به کسبه جهت رفع موارد غیربهداشتی و تخلفات صنفی مبنی بر گرانفروشی و سد معبر تذکر داده شد.


دکتر فرحبخش دادستان راور در این رابطه گفت: سلامت غذایی جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با هرگونه تخلف صنفی و اقدامی که سلامت مردم را به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا به خطر بیندازد با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد و محل مورد نظر پلمپ می گردد.


در این دیدارها مقرر شد واحدهای صنفی نرخنامه مصوب فرمانداری را در معرض دید مشتری جهت خرید نصب کنند و همچنین فاکتور خرید توسط فروشنده به خریدار تحویل داده شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false