کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهروندان راوری جهت تجهیز بیمارستان این شهر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان راور در رابطه با آخرین وضعیت کمک های مردمی جمع آوری شده جهت تجهیز بیمارستان راور به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با کمک خیرین شهرستان تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده که ۶۰ میلیون آن از طریق ارز دولتی به خرید تخت تمام اتوماتیک اتاق عمل بیمارستان و ۱۶ تخت بستری جهت تجهیز ساختمان اورژانس و خرید دستگاه ساکشن تخصیص یافته است. ارزش تجهیزات خریداری شده بالغ بر ۴۵۰ میلیون می باشد که با ارز دولتی ۶۰ میلیون خریداری شده اند.
وی افزود: هدف بعدی راه اندازی بخش پاتولوژی است که از نیازهای مبرم شهرستان می باشد. ان شاالله بخش پاتولوژی بزودی افتتاح خواهد شد. هدف آتی و اولویت بعدی نیز خرید دستگاه تشخیص تیروئید و دستگاه سونوگرافی هستند که شهروندان و خیرین محترم همچنان می توانند در این امر خیر سهیم باشند.
شما نیز می توانید برای کمک به ارتقا و بهبود وضعیت سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور، کمکهای خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۸۳۰۶۲۳۳۲ و شماره شبا IR980700001000211242381002 نزد بانک رسالت به نام آقای دکتر سعید پیشگویی واریز نمایید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false