تجهیزات بیمارستانی و اورژانس شهرستان راور تامین شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فرماندار راور به منظور رفع مشکلات درمانی و بهداشتی راور، ضمن تقدیر از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت و ریاست بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور اعلام کرد: علیرغم همه تلاش ها در زمینه مهار بیماری کرونا، نگرانی های جدی در زمینه شیوع موج جدید این ویروس در شهرستان راور نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: انتظار این است دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجموعه درمانی شهرستان راور اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مربوطه در دستور کار قرار دهند و اقدامات پیشگیرانه را عملیاتی کنند.

در این نشست با درخواست نماینده مردم کرمان به منظور اختصاص یک دستگاه سونوگرافی و چند دستگاه ونتیلاتور برای بیماران کرونایی و تجهیزات مربوط به اورژانس جدید بیمارستان راور توسط ریاست دانشگاه موافقت شد.

اژدری، فرماندار راور نیز از پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تقدیر و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از همکاری خوب دکتر پورابراهیمی به دلیل پیگیری جذب اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کمک به رفع مشکلات در زمینه تجهیزات بیمارستانی تقدیر کرد و افزود: سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه تهاتر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان رقم خورد که جا دارد از زحمات دکتر پورابراهیمی تشکر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات شهرستان راور تجهیزات درخواست شده در این نشست در اختیار مرکز بهداشت شهرستان راور قرار خواهد گرفت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false