کشف ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در جاده راور_کرمان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مبارزه توامان با قاچاقچیان مواد مخدر در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و کسب خبر حمل محموله مواد مخدر صنعتی از شهرستان کرمان به سمت شهرستان راور و نهایتا استان یزد، نیروهای یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم راور پس از هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام محترم قضایی به محور راور_کرمان عزیمت کردند.

وی بیان کرد: پس از کنترل چند ساعته محور، نهایتاً در اواخر شب یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه یک دستگاه خودروی سواری سمند که راه پاک کن آن بود وارد محور شدند که پس از تعقیب و مراقبت در کیلومتر ۶۰ محور به خودروی پراید با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف صادر می شود.

دادستان راور عنوان کرد: در بازدید مامورین از خودرو در صندلی عقب آن ۱۰ بسته ماده مخدر صنعتی به وزن ۱۰۰ کیلوگرم از نوع شیشه کشف می شود.

وی افزود: هویت راننده خودروی سمند نیز که بعنوان راه پاک کن بوده و پس از توقیف خودروی پراید متواری می شود مشخص و تحت پیگرد قرار می گیرد و سرانجام دستگیر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب راور خاطرنشان کرد: بر این اساس دو دستگاه خودروی پراید و سمند توقیف و دو نفر متهم نیز بازداشت شدند و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند‌.

وی در پایان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سربازان حضرت ولی عصر (عج) از اقدامات پرسنل انتظامی و نظامی شهرستان راور تقدیر و تشکر کرد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false