آی‌سی‌یو بیمارستان راور افتتاح شد/ بخش پاتولوژی هفته آینده راه اندازی می شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان راور با بیان اینکه لازم است در مورد جذب کمک های مردمی جهت خرید تجهیزات بیمارستان راور نکاتی را عرض کنم، به خبرنگار ما گفت: همشهریان محترم همانطور که مستحضر هستند هدف اصلی تجهیز بیمارستان راور توسط خیرین ۴ مورد اساسی زیر بود.
۱-راه اندازی آی‌سی‌یو
۲-خرید دستگاه سونوگرافی
۳-راه اندازی بخش پاتولوژی
۴-خرید دستگاه اندازه گیری آزمایشات هورمونی و تیروئید

وی افزود: در حال حاضر آی سی یو به لطف خداوند و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس مخصوصا جناب آقای دکتر زاهدی و جناب آقای اژدری فرماندار و مساعدت جناب آقای دکتر رشیدی ریاست محترم دانشگاه و مقداری از کمک های مردمی با ۴ تخت افتتاح گردید و در حال حاضر پاسخگوی نیاز مردم در این مورد هستیم. و هزینه راه اندازی آی سی یو با مبلغی بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

پیشگویی تاکید کرد: در بخش پاتولوژی هم کلیه تجهیزات خریداری شده است و فقط همکاران در حال یکسری کارهای بنایی و نصب کمد هستند که ان شالله به لطف خداوند هفته آینده راه اندازی می شود.

وی افزود: هزینه راه اندازی بخش پاتولوژی بالغ بر ۳۰۰ میلیون شده است که عمده آن از طریق کمک های مردمی تامین گردیده است.

وی گفت: دستگاه سونوگرافی هم به همت جناب آقای دکتر رشیدی ریاست محترم و پیگیری مجد جناب آقای مهندس اژدری فرماندار محترم و جناب آقای دکتر پورابراهیمی از طریق دانشگاه خریداری و اهدا می شود که هزینه خرید دستگاه بالغ بر ۱/۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راور افزود: ان شاالله همچنان یاری مردم ادامه داشته باشد تا بتوانیم سایر تجهیزات را خریداری نماییم.

وی خاطر نشان کرد: در پایان از زحمات همکاران شبکه بهداشت و بیمارستان مخصوصا جناب آقای مهندس شهیدی مدیر محترم بیمارستان تشکر و قدردانی مینمایم.

شما نیز می توانید برای کمک به ارتقا و بهبود وضعیت سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور، کمکهای خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۸۳۰۶۲۳۳۲ و شماره شبا IR980700001000211242381002 نزد بانک رسالت به نام آقای دکتر سعید پیشگویی واریز نمایید.

خبرنگار: م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false