برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سپاه شهرستان راور+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه راور صبح امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، مسئول بسیج سازندگی و تنی چند از مسئولین شهرستان و تعدادی از بسیجیان خواهر و برادر در تکیه ابوالفضل(ع) راور برگزار شد.

سرهنگ عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور در این رابطه گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع ۳۰۰ بسته غذایی و همچنین تعداد ۳۰۰ بسته نوشته افزار بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب‌پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده‌اند، انجام شد.

وی افزود: ارزش بسته های غذایی توزیع شده ۳۰۰ هزار تومان و هزینه هر بسته نوشت افزار نیز ۱۰۰ هزار تومان است که با همکاری سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همچنین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فراهم شده اند.

عبدالهی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه است که در شهرستان راور اجرا می شود و با این اقدام خداپسندانه از خانواده های نیازمند حمایت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور افزود: همچنین دو فقره جهیزیه نیز که هرکدام شامل ۱۵ قلم لوازم ضروری بودند با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیون تومان با مشارکت بنیاد احسان و موسسه آبشار عاطفه ها و گروه جهادی شهید علی خواجویی به دو زوج محروم راور تحویل داده شد.

خبرنگار: م جعفری

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false