مدارس شهرستان راور با مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا از اول بهمن ماه بازگشایی شده اند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور، علیرضا بستان پیرا در خصوص بازگشایی مدارس در شهرستان گفت: آموزش برای پایه های اول و دوم ابتدایی و نیز دروس عملی شایستگی های فنی در شاخه های کاردانش و فنی و حرفه ای در شهرستان راور از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری برقرار شده و بازگشایی در کلیه مدارس بصورت کنترل شده و محدود برای تمام پایه ها صورت گرفته است.

وی افزود: البته حضور دانش آموزان در مدرسه با رضایت والدین و اختیاری است.

بستان پیرا تصریح کرد: حضور دانش آموزان با ده نفر در هر کلاس و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعمال و شیوه نامه نحوه گروه بندی، ورود و خروج و میزان حضور دانش آموزان به دلیل تفاوت در شرایط مدارس توسط شورای مدرسه تدوین می شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور در خصوص آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان اظهار کرد: تمهیدات لازم در دستورالعمل ابلاغی در نظر گرفته شده و در آن بر رعایت مقررات و شیوه نامه های بهداشتی و نظارت بر آن ها از سوی مدیران مدارس تاکید شده است. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معلمان گفت: مسئله امروز دانش آموزان ما یک مسئله ملی است و بحث سواد یک نسل در میان است.

مدیر آموزش و پرورش در خصوص روند آموزش ها در شبکه شاد تصریح کرد: ادامه فعالیت این بستر مانند گذشته خواهد بود و کار آموزش دانش آموزان بصورت مجازی دنبال می شود.

 بستان پیرا در پایان ضمن تشکر از همکاری و حمایت های ارزنده خانواده ها از آنان خواست تا این فرصت را جدی گرفته و همراهی با معلمان و مدارس را ادامه دهند تا این برنامه مشترک منجر به بهبود وضعیت دانش آموزان پایه های اول و دوم شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false