عملیات اجرایی احداث فاز دوم و سوم کارخانه فولاد راور با اشتغال هزار نفر آغاز شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم فولاد راور گفت: امروز عملیات احداث واحد ذوب و ریخته گری راور نیز با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن شمش فولادی در سال آغاز شد که این ظرفیت قابل تبدیل به ۲۰۰ هزار تن در سال است.

وی اظهار داشت: این طرح با اشتغالزایی ۱۸۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم و سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریال و پنج و نیم میلیون یورو آغاز شد.

پورابراهیمی همچنین از آغاز طراحی فاز سوم فولاد راور و نورود لوله بدون درز و مقاطع فولادی در شهرستان راور خبر داد و اظهار داشت: این طرح نیز با ظرفیت ۹۰ هزار تن در سال و سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیون یورو و اشتغال زایی ۱۴۰ نفر موجب رونق این شهرستان خواهد شد.

وی گفت: مجموعه سرمایه گذاری هایی که انجام می شود در فاز دوم و سوم بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و این سرمایه گذاری ها برای هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.  

وی اظهار داشت: این طرح جزو بزرگترین پروژه هایی است که در شهرستان راور و در ادامه فعالیت های قبلی که در فاز نخست مجموعه بوده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم ایجاد زیرساخت ها با توافقی که امروز در جلسه انجام شد بتواند برای توسعه صنعتی شهرستان راور خیر و برکت داشته باشد.

خبرنگار: م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false