آغاز عملیات اجرایی طرح کارخانه تولید لاستیک ماشین های فوق سنگین و روکش لاستیک شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در بازدید از پروژه لاستیک راور عنوان کرد: تا پایان خرداد سال آینده مجموعه ساخت تجهیزات و سازه های این طرح به پایان می رسد که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این طرح انجام می شود و ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم
ایجاد می کند.

وی بیان کرد: بعد از موافقت برای اجرای طرح کارخانه روکش لاستیک راور حدود ۱۰ ماه قبل این مجموعه با مشکلاتی چون تامین منابع مالی به دلیل افزایش نرخ ارز مواجه شد.

وی ادامه داد: اتفاقی که افتاد این بود به دلیل شرایطی که در تغییر نرخ ارز از یک سال گذشته رقم خورد عدد منابع ارزی عدد پروژه به شدت تغییر کرد به حدی که سرمایه گذار اعلام کرد امکان اجرای پروژه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چند ماه طول کشید تا مشکلات توافق بانک و سرمایه گذار طرح کارخانه روکش لاستیک راور در زمینه امکان عقد قرارداد و مشارکت فراهم شود تصریح کرد: یکی از گلوگاه های اصلی ایجاد مشکلات تغییر نرخ ارز بود که طی روند نزولی نرخ ارز در ماه های اخیر و تقویت ارزش پولی ملی در کشور کمی کار سبک تر شد.

پورابراهیمی تاکید کرد: همین اتفاقات در کنار بروکراسی اداری موجب طول کشیدن اخذ مجوز احداث کارخانه تولید روکش لاستیک در راور شد تا هفته گذشته این مجوز با پیگیری های مکرر اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: این بخش از عقب ماندگی با حضور و حمایت مسئولان میدانی و عملیاتی همچون فرماندار راور و مدیران دستگاهای اجرایی در سطح شهرستان و استان جبران شود تا طی چهار ماه آینده سازه ها نصب و نقشه های اجرایی عملیاتی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات باید به گونه ای انجام شود که ظرف یک سال آینده کارخانه روکش لاستیک راور عملیاتی و به بهره برداری برسد.

شایان ذکر است در این بازدید دکتر مهرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان، مدیران کل صنایع، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و منابع طبیعی، دکتر پورابراهیمی را همراهی کردند.

خبرنگار: ع محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false