فرماندار راور:همه در قبال مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه و رفع آسیب ها مسئولیم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری فرماندار در این جلسه توجه و حساسیت مدیران دستگاه های اجرایی به بحث آسیب های اجتماعی را بسیار مهم دانست و افزود: آموزش در زمینه مهارت های زندگی و فرزند پروری از نکات مهم است که باید با توجه به بیماری کرونا در فضاهای مجازی و یا بصورت گروه های بسیار محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.
فرماندار راور به آموزش فرزندان و دانش آموزان اشاره و افزود: قدرت ” نه ” گفتن را در بچه ها آموزش دهیم.
اژدری رسالت اصلی مسئولین را ورود به کار جهادی و عملیاتی در این حوزه دانست و گفت: آسیب های اجتماعی اگر درمان نشوند و اگر خانواده ها بخصوص پدر و مادرها گفتگو همراه با احترام و محبت را در خانواده ها جاری نکنند، مشکلات در این زمینه زیاد خواهد شد.
مالک اژدری همچنین به ایجاد کمپ در شهرستان جهت ترک اعتیاد و همچنین اعطای تسهیلات اشتغال به بهبود یافتگان و همچنین آموزش های رایگان در فنی و حرفه ای و مراقبت و مشاوره پس از بهبودی در راور اشاره کرد و افزود: تمام این موارد جهت متقاضیان در راور انجام می گیرد.

فرماندار به پیشنهاد بسیج سازندگی به تشکیل گروه ها و قرارگاههای محلی در مساجد و پایگاه های مقاومت اشاره و افزود: لازم است از ظرفیت و مشارکت مردم در این زمینه استفاده گردد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false