زولبیا پزان راوری در اعتراض به نرخنامه جدید دست از کار کشیدند! - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با گذشت ۸ روز از ماه مبارک رمضان هنوز نه شهروندان راوری و نه زولبیا پزان به هیچ نرخنامه ای که مورد رضایت طرفین باشد نرسیده اند!

روز چهارم ماه رمضان قیمت زولبیا و بامیه در شهرستان راور توسط صنف خبازان به ازای هر کیلو زولبیا ۳۴ هزار تومان و هر کیلو زولبیا و بامیه(مخلوط) ۳۵ هزار تومان اعلام شد

اما این نرخنامه مورد اعتراض شهروندان قرار گرفت و یک روز بعد و در روز پنجم ماه رمضان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اعلام کرد طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان قیمت زولبیا و بامیه از تاریخ ۳۰ فروردین به ازای هر کیلو زولبیا ۲۸ هزار تومان و هر کیلو زولبیا و بامیه (مخلوط) ۲۹ هزار تومان می باشد.

اینبار این نرخنامه باعث اعتراض زولبیا پزان شد چرا که آنها می گویند با این نرخنامه نه تنها سودی نصیبشان نمی شود بلکه باید از جیب هم بگذارند

حالا امروز و در اقدامی هماهنگ تمامی زولبیاپزان راوری در اعتراض به این نرخنامه دست از کار کشیدند و زولبیا و بامیه پخت نکردند‌.

یکی از زولبیا پزان در این رابطه می گوید قیمت آرد، شکر، روغن، نشاسته، گلاب و … چند برابر شده است اما ستاد تنظیم بازار شهرستان بدون توجه به قیمت این اقلام، نرخنامه ای را مصوب کرده است که نه تنها سودی برای ما ندارد بلکه ضرر هم دارد.

یکی دیگر از زولبیا پزان می گوید اگر قیمت این شیرینی در شهرهای دیگر ارزانتر است به این دلیل است که دستگاه های متولی امر شکر، آرد، روغن و … تعاونی را در اختیار زولبیا پزان قرار داده اند که اگر این اقدام برای ما نیز انجام شود ما هم حاضر به کاهش قیمت هستیم.

در پایان امید است با توجه به اینکه این شیرینی پرطرفدار و مورد علاقه‌ی مردم در ماه مبارک رمضان است مسئولین امر با اقداماتی که هم به نفع مردم و هم به نفع زولبیا پزان باشد این مشکل را حل کنند و با حلاوت این شیرینی کام مردم را شیرین کنند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false