کشف ۶۰ کیلو تریاک از یک خودروی زانتیا در راور/ خودرو با تیراندازی پلیس متوقف شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ ابوالفضل فرحبخش در تشریح این خبر افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مبارزه توامان با حاملین و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، در پی یکسری اقدامات فنی شبانه روزی توسط سربازان گمنام امام زمان عج الله، مشخص شد که قرار است این محموله مواد مخدر سنتی از شهرستان کرمان به سمت شهرستان راور حمل شود.

وی ادامه داد: پس از رصد و شناسایی تخصصی انجام شده، مامورین خدوم یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم راور ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی، اقدام به کنترل مسیر احتمالی تردد خودرو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: پس از کنترل چند ساعته مسیر، نهایتاً در اواخر شب یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در شهرستان شناسایی می گردد که پس از تعقیب و مراقبت با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف داده شده که راننده خودرو به فرمان ایست مامورین توجه ای نمی کرده و قصد تغییر مسیر خود را داشته است.

فرحبخش افزود: در ادامه با رعایت قانون بکارگیری سلاح جهت متوقف کردن خودروی مورد نظر تعدادی تیر هوایی شلیک می شود که راننده باز هم توجه ای نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد که سرانجام جهت توقف خودرو تعدادی تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک می شود و با عکس العمل به موقع مامورین این خودرو متوقف و راننده دستگیر می شود.

وی عنوان کرد: در بازدید مامورین از خودرو ماده مخدر سنتی به وزن ۶۰ کیلوگرم از نوع تریاک کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شده است، اظهار کرد: تحقیقات جهت شناسایی سایر مرتبطین آغاز گردیده است.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false