راور با این وضعیت آب و هوایی نباید شامل قطعی ها باشد!/درصورت تداوم قطعی ها، جدول مکانی و زمانی را اعلام کنید - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ چند روزی می شود که در این هوای گرم شاهد قطعی برق در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان راور هستیم و این قطعی ها اعتراض مردم را در پی داشته است.

در این میان کسانی که در خانه بیمار دارند مثل بیمارانی که دستگاه اکسیژن ساز آنها با برق کار می کند. یا دانش آموزان و دانشجویانی که امتحانات آنلاین دارند و با قطعی برق از اینترنت محروم می شوند و یا کسانی که نوزاد و سالمند دارند و یا مکان ها و کسب و کارهایی که با برق به دیگران خدمات ارائه می دهند در صدر بیشترین اعتراضات مردمی در این مدت بوده اند.

از طرفی برخی از شهروندان نیز بر این باورند که این قطعی ها نباید در شهرستانی همچون راور که این روزها گرمای شدیدی دارد اتفاق افتد و این قطعی ها بیشتر برای مناطق و شهرستان های می باشد که این روزها هوای بهاری و خوش آب و هوا دارند.

البته ناگفته نماند تعدادی از شهروندان می گویند قطعی ها در همین شهر راور هم با عدالت صورت نمی گیرد و برخی از نقاط شهر بیشتر از دیگر مناطق قطعی دارند و یا ساعت برخی نقاط کمتر و برخی نقاط دیگر بیشتر است!

قابل ذکر است: طبق پیگیری های خبرنگار کاروانسرا راور به احتمال زیاد بزودی جدول زمانی و مکانی قطعی ها از طریق اداره برق شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false