برخورد قاطع با بهره برداران غیرمجاز گیاه دارویی انغوزه در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور گفت: در سالجاری به خاطر خشکسالی های پیاپی در استان کرمان مانند اکثر استان های کشور بهره برداری از گیاه انغوزه ممنوع اعلام شده است. در این راستا با بهره برداران غیرمجاز که گونه‌های ارزشمند گیاهان دارویی را در معرض نابودی قرار می‌دهند برخورد قاطع خواهد شد.

جوکار از حمایت دادگستری شهرستان بویژه رئیس و قضات آن مجموعه تقدیر و اعلام کرد: پرونده های مربوط به برداشت انغوزه در اولین مراجعه به مجموعه دادگستری رسیدگی و منتج به رای شده است.

وی افزود: در آخرین مورد ۲۹ ام تیرماه جاری دو نفر از متخلفان غیر بومی که در یکی از مراتع کوهساران با حمایت یک نفر از اهالی روستا اقدام به برداشت غیرمجاز انغوزه تلخ نموده و سطح وسیعی از پوشش گیاهی را نابود کرده بودند شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند. در همین تاریخ جلسه رسیدگی تشکیل و رای نیز صادر گردید.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور عنوان کرد: این قاطعیت و سرعت عمل مجموعه دادگستری فرصت هرگونه اقدام از متخلفان را گرفته و ارزش فعالیت های پاسگاه ویژه منابع طبیعی را بالا می‌برد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false