ورود مدعی العموم به موضوع بحران کمبود مرغ تعاونی در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز گذشته در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر بازار و حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به دنبال گزارش رئیس شرکت تعاونی مرغداران شهرستان مبنی بر عدم تخصیص سهمیه مرغ تعاونی به شهرستان راور، بلافاصله جلسه فوق العاده با حضور استوارزاده معاون دادستان، رئیس اداره جهاد کشاورزی، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اداره دامپزشکی و رئیس اتحادیه شرکت تعاونی مرغداران شهرستان راور در محل دفتر دادستانی برگزار شد.

در این جلسه استوار زاده معاون دادستان گفت: با توجه به اینکه تعداد مرغداری های شهرستان راور قابل توجه می باشد و تولید مرغ در این مرغداری ها نیز صورت می گیرد، متاسفانه مردم شریف راور از سهمیه مرغ تعاونی محروم می باشند و این قابل اغماض و پذیرش نیست.

وی در ادامه بیان کرد: دادستانی شهرستان راور با هر گونه ترک فعل از سوی مسئولین برخورد قانونی و مقتضی را خواهد کرد و همچنین با تمامی اشخاصی که در نظام اقتصادی خصوصا توزیع مرغ در شهرستان اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهد شد.

در این جلسه مصوب شد کلیه ادارات مسئول و شرکت تعاونی مرغداران بر اساس وظایف قانونی خود عمل کرده و سهمیه مرغ تعاونی راور را دریافت و توزیع کنند. و همچنین مقرر شد کلیه مرغداران با نظارت دادستانی و کلیه ادارات مسئول نسبت به تامین نیاز مرغ شهرستان اقدام کنند و در غیر این صورت خدمات به آنها ارائه نمی گردد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false