آغاز عملیات ساخت مجتمع پیشرفته پرورش آبزیان گرمابی در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ نزدیک به سه سال است که از شکل گیری ایده ای بلند پروازانه می گذرد.‌ و اکنون در این زمان، بسیار خرسندیم که خدمت همشهریان عزیز در راور اعلام کنیم، علیرغم همه سختی ها و بروکراسی غیرمنطقی و ناامید کننده‌ در مسیر اخذ مجوزها، عملیات ساخت مجتمع پیشرفته پرورش آبزیان گرمابی با هدف استفاده بهینه و پایدار از منابع آب شور شهرستان راور، با ظرفیت کلی ۱۰۰ تُن در سال و با همکاری بخش خصوصی و سیستم بانکی، آغاز به کار کرده است.

این صحبت آقایان راوری و دادبخش مدیران این پروژه است که به گفته آنها طبق برنامه زمانبندی، فاز اول این مجتمع با ظرفیت ۲۰ تُن در سال اواخر مهرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین براساس طرح توسعه، فازهای دوم و سوم این پروژه نیز به ترتیب با ظرفیت های۳۰ و ۵۰ تُن در سال در بازه زمانی ۱۸ ماهه به بهره برداری خواهند رسید. میزان اشتغال زایی مستقیم این طرح در فاز نهایی ۱۰ نفر و اشتغال زایی غیرمستقیم ۲۰ نفر خواهد بود که متعاقبا روند استخدام نیروی کار و شرایط آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیریت شرکت زیستاب دشت آریا در پایان از پیگیری ها و حمایت های های جناب آقای مهندس اژدری فرماندار محترم، آقای مهندس قنبری ریاست سابق و آقای مهندس خواجویی ریاست فعلی اداره جهاد کشاورزی شهرستان راور و همچنین مدیریت محترم بانک کشاورزی راور در جهت حمایت از اجرای فعالیت های توسعه ای و اشتغالزایی تشکر و قدردانی کردند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false