دوبانده شدن شاهراه حیاتی چترود_راور_دیهوک مطالبه جدی استان های کرمان و خراسان جنوبی شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ متاسفانه روز گذشته تصادف دو خودروی سواری در جاده راور_دیهوک منجر به فوت ۵ سرنشین خودروی پژو پارس و مصدومیت شدید ۲ سرنشین خودروی تیبا شد. حادثه‌ای که مشابه آن را در این محور در سالیان اخیر بسیار شاهد بوده ایم.

اما در ایام کرونا با توجه به محدودیت های سفر شاهد تردد کمتر خودروها در جاده راور_دیهوک بودیم که در نتیجه منجر به کاهش حوادث شده؛ ولی به محض اینکه تردد خودروها در این محور افزایش می یابد متاسفانه حوادث رانندگی نیز به دنبال آن افزایشی می شود.

جاده‌‌ای که وعده دوبانده شدن آن به سالیان گذشته برمی گردد و متاسفانه قسمت هایی از آن هنوز دوبانده نشده است و وعده‌‌ی کامل شدن آن نیز از دولتی به دولت دیگر پاسکاری می شود.

جاده‌ ترانزیتی و پر مسافری که بدلیل قرار گرفتن در مسیر کامیون های ترانزیت جنوب به شمال و شمال شرق کشور و بالعکس و مسافرت های زیارتی(مشهد مقدس) و سیاحتی همواره شاهد حوادث تلخی در آن بوده‌ایم که می طلبد با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، مجدد توسط مسئولین شهرستان و استان کرمان و همچنین با هماهنگی با مسئولین استان خراسان جنوبی از طرف آنها نیز به مطالبه‌ای جدی تبدیل شود تا هر چه سریعتر به سرانجام برسد و شاهد تکرار حوادثی که منجر به فوت و خسارت های بسیاری برای هموطنانمان می شود نباشیم.

هرچند که دیگر قسمت این شاهراه اصلی یعنی محور راور_کرمان نیز وضعیت مشابه‌ای دارد و همچنان در گیر و داد وعده ها مانده است و این جاده نیز دوبانده شدن کاملش به یک آرزوی دور و دراز تبدیل شده است.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false