پلمپ ۵ واحد کارگاه ضایعاتی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز گذشته در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت، مصوبات جلسه ساماندهی کارگاه های ضایعاتی با حضور آقای مجتبی استوارزاده معاون دادستان، نماینده پلیس اطلاعات و امنیت، نماینده پلیس آگاهی شهرستان راور از کارگاه های ضایعاتی راور بازدید بعمل آمد و در این بازدید تعداد پنج واحد کارگاه ضایعاتی که فاقد صلاحیت و مجوز فعالیت بودند پلمپ شدند.

در حاشیه این بازدید استوارزاده معاون دادستان راور گفت: با توجه به مصوبات طرح پیشگیری از سرقت و ساماندهی کارگاه های ضایعاتی، کلیه واحد های خرید ضایعات در شهرستان مورد رصد نیروهای انتظامی و نظامی قرار می گیرند و با هر گونه تخلف و جرم در این حوزه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آگاه‌سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم و اصناف شناسنامه دار کردن مراکز خرید ضایعات، آموزش صنوف، جمع آوری معتادان متجاهر می تواند به کاهش آمار سرقت در شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به مطالبه و نارضایتی های مردمی از سرقت سیم و کابل برق و مخابرات، عنوان کرد: سرقت علاوه بر خسارت های مالی، حس ناامنی در جامعه را در بین خانواده ها افزایش می دهد.

موضوع بازدارندگی سارقان باید در دستور کار دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز قرار گیرد و باید مراکز نگهداری تجهیزات و کابلها را به گونه‌ای تعبیه کنند که به راحتی قابل تخریب و سرقت نباشند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false