پلمپ یک تالار پذیرایی در شهرستان راور/عوامل برگزاری جشن عروسی مختلط احضار شدند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز گذشته حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان راور ضمن رسیدگی به پرونده برگزاری جشن عروسی مختلط در شهرستان راور یک تالار پذیرایی با حضور آقای استوارزاده معاون دادستان راور و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و نماینده اداره بهداشت، به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و شئونات اسلامی و تخلفات بهداشتی پلمپ شد.

استوار زاده معاون دادستان راور گفت:با توجه به گزارشات مردمی، نگرانی‌های منتقل شده از سوی اقشار مختلف مبنی بر برگزاری مراسم جشن و عروسی مختلط در یک تالار، موجب شد تا عوامل انتظامی با دستور قضایی، تحقیقات لازم را در این خصوص انجام دهند.

معاون دادستان در ادامه افزود: تالارهای پذیرایی فقط مجاز به برگزاری مراسم به صورت مجزا بوده و برگزاری هر نوع مراسم مختلط ممنوع است که در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد و پروانه کسب متخلفان باطل می شود.

این مقام قضایی در ادامه اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی، زیر پا گذاشتن موازین شرعی بوده و از نگاه قانونی نیز جرم محسوب شده و دادستانی بدون اغماض و مماشات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برای پیشگیری از تخلفات، به کلیه تالار های سطح شهر اعلام شده است که طبق قوانین جاری و شئونات اسلامی و بر اساس شرع و عرف در مراسمات، مسائل دینی و شرعی و بهداشتی را رعایت نمایند.

استوار زاده تاکید کرد: افرادی که زمینه بیماری و فساد را در جامعه ایجاد می‌کنند، انتظار نداشته باشند تا با آنها مماشات شود چراکه مجازات عوامل برگزار کننده چنین اقدام ناپسند و خارج از عرف باید سنگنین تر از حاضران در آن مراسم باشد.

استوارزاده در ادامه بیان کرد: مهمترین و نخستین نهاد اجتماعی خانواده است که شکل دهنده جامعه است به همین‌ سبب انتظار می رود افراد مختلف نسبت به سلامت رفتاری، اخلاقی، معنوی و همچنین جسمانی اعضای مختلف خانواده خویش حساسیت و دقت توأمان داشته باشند.

وی در پایان گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامي به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و گرایش آنها به فرهنگ غرب هستند؛ نباید شادی سالم خانواده که امری ضروری و لازم است بهانه و دستاویزی برای ورود شیوه های غلط، غیراخلاقی، زشت، انحرافی و آغشته به رفتارهای غیرشرعی شود.

معاون دادستان راور یادآور شد: دادستان نقش مدعی العموم را در جامعه دارد و به همین منظور هدف ما سلامت جامعه در ابعاد مختلف می باشد، فرزندان ما آینده سازان جامعه و کسانی هستند که در روزگاران بعد در جایگاه‌های مختلف باید تصمیم گیری کنند از این رو نباید اجازه دهیم اندیشه و سلامت آنها در معرض تهدید و خدشه قرار گیرد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false